nvtuan@hcmut.edu.vn
(+84) 028 38650460
Phòng 101-B10 (Bộ môn Tiếp thị và Quản lý)

TS. Nguyễn Văn Tuấn

Chủ tịch Công đoàn Khoa, Giảng viên
  • Tiến sĩ, Quản trị Kinh doanh, Trường ĐH Bách khoa - ĐHQG-HCM, Việt Nam
  • Thạc sĩ, Quản trị Kinh doanh, Trường ĐH Bách khoa - ĐHQG-HCM, Việt Nam
  • Cử nhân, Công nghệ Thông tin, Trường ĐH Khoa học Tự nhiên - ĐHQG HCM, Việt Nam

Nguyen Van Tuan (PhD) is an lecturer at the School of Industrial Management, Ho Chi Minh City University of Technology, Vietnam National University (HCM City, Vietnam). Tuan’s research interests lie at Value Co-Creation, Service Management, Services Marketing, Digital Marketing, Strategic Marketing, Green Marketing, Service-Dominant Logic, Service logic, and systems thinking. He uses these perspectives to approaching and understanding more about business and value creation. The courses taught at the undergraduate and graduate levels include Marketing Management, Principles of Marketing, Digital Marketing, Healthcare Services Marketing, Services Marketing, Business Research Methods, Principles of Management, and Business Administration for Engineers, etc.

Hướng nghiên cứu

  • Đồng tạo sinh giá trị
  • Quản trị dịch vụ
  • Strategic Marketing
  • Tiếp thị dịch vụ
  • Tiếp thị số (Digital Marketing)
  • Chiến lược Tiếp thị Xanh

Các chương trình tham gia giảng dạy

Các môn học tham gia giảng dạy

Bậc Đại học

Tiếp thị Cơ bản
Phương pháp nghiên cứu trong kinh doanh
Quản trị Đại Cương
Quản trị Kinh doanh cho Kỹ sư

Bậc Cao học

Quản trị Tiếp thị; Tiếp thị Cơ bản
Tiếp thị Số (Digital Marketing)
Tiếp thị dịch vụ Chăm sóc sức khỏe
Tiếp thị Dịch vụ
Phương pháp nghiên cứu trong kinh doanh
Quản trị Đại Cương

Các nền tảng mạng xã hội